![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan det ha noe med higwirefilen å gjøre ? Jeg Finner ikke den filen i noen av de andre rutene jeg har , bl.a dk 2000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hittade den här tråden på train-sim.com, verkar vara samma problem med med en annan (norsk!) rutt. Någon lösning kom man dock aldrig fram till.
![]() http://www.trainsim.com/vbts/showthr...highlight=.wOK
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej igen
Vet ej om man får göra det men kan någon lägga upp filen A2t1mStrt.s jag hittar den nämligen inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag plockade bort alla W-filer under ruttmappen. De har ingen funktion där. De används av ruttbyggare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Runt omkring Kristiansand är mycket tungt belastad, låg fps. Kanske orkar inte era datorer dra på. Jag vet inte varför det blir svart för era dator. VBSR funkar för mig i alla fall.
Jag har kört RR på rutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ettersom det blir stopp hver gang på bestemte steder i rutten, skulle man tro det har noe å gjøre med filer som behøvs akkurat der. Noen kilometer vestover fra Gvarv blir det stopp hver gang like før man kommer til et stort, dødt tre, og fra Drammen mot Oslo blir det stopp hver gang man kommer inn i Liertunnelen. Jeg får ikke startet i Oslo eller Kristiansand. Jeg har fjernet alle aktiviteter, alle services og all traffic, så problemet ligger ikke der.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanskje Totte og Jan som ruttbyggare sitter med filer i f.eks. Global/shapes som noen av oss andre mangler og som behøvs uten at man har tenkt på det??
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Här är en. Varsegod!
|
![]() |
![]() |