![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Stena containers, lastade med blandat skrot + tomma olastade.
Samma namn som cdp-filerna i spelet.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Får nog sätta mig och gå igenom Downloads från början igen....
Snyggt...!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Dock fick inte inte dom lastade vagnarna att fungera.
Ska ladda ner och prova igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Däremot har jag märkt att dom här paketen inte funkar som dom ska, det kommer i regel bara upp en av containerna (slumpningen strular). Så jag lägger upp nya pkt. i stället, som funkar riktigt + att det är nya texturer på hur Stenas containers ser ut idag. Har samma namn som cdp-filerna i spelet. Mer bilder finns här http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=4602
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skrivs dom gamla över, så att att man blir av med dom gamla lådorna eller får man två uppsättningar.
Håller tummarna för det senare. Tack. EDIT: Tycker att det ser ut som, att du har fått till Uc-vagnarna, så att dom ser riktigt bra ut. Någon fundering, att kontakta danbulan eller hoppas du på en konventering, utav Mawkish vagn till Trainz?
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2011-03-01 klockan 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Dom här har egna kuidnr, så dom gammla skrivs inte över ![]() Ang Ucs-vagnarna: Har vänt, speglat, och bytt plats på kulorna, så att alla skarvar stämmer nu. I övrigt är det "dina" vagnar, som jag har pulat vidare på + att jag har lagt till några egna varianter. Helst skulle man ju se, att någon kunde konvertera Mawkish vagnar, dom är ju skitsnygga, annars får man väl fundera på att kanske lägga ut dom här, om någon är intresserad ![]() ![]()
![]() |
![]() |
Taggar |
containers, produkter |
|
|