![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Ja allt det där har jag gjort inklusive extended repair. Det kan funka då under tiden tills jag stänger ner programmet. Då finns inte uppgifterna kvar. Läste ordentligt rekommendationerna på nedladdningssidan, som säger att man ska koppla från internet och virusprogram när man installerar. Jag har alltså inte gjort så utan börjar om från början. Man ska även tömma Tempmappen också från tillfälliga filer innan man patchar. Återkommer i morgon med rapport. Tack så länge i alla fall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu så gick det äntligen bra, med avstängt internet och likaså virusprogram. Den första patchen på plats så långt. Fortsätter i morgon med resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Så var allting klart! Tack för visat intresse och stöd. Jag vet ju att det här med att stänga av internet och virusprogram är behövligt ibland - har råkat ut för det förut också, men manglömmer lätt i min ålder. Nu är det bara det svåra kvar - att komma igång.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Det där med att stänga av internet osv, har jag aldrig gjort, så därför jag aldrig föreslog de
![]() Yay <3 Skönt att höra, välkommen till trainzvärlden!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har precis som Sikforsände köpt Trainz och har build 38411 och kan inte uppdatera :-( Det blir bara som på bilden där nere! Vat nån vad jag skall göra??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Det ser ut som patchfilen är korupt, du borde fått ett annat fel annars..
Ladda ner filen på nytt och gör som i inlägg 17
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja antingen har du laddat hem fel patch - kolla att den har det nummer du skulle ha, lätt att klicka fel rad - jag vet. Jag fick också för mig att jag skulle vara inloggad på Aurans sida när jag tog hem filen. Jag misslyckades också när jag la patchen på skrivbordet. Pröva att följa den anvisning jag gav till Tågfreak tror jag hans alias var, som var ytterst missnöjd så ämnet hade titeln: (svordomTrainz). Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |