|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-03-07, 23:16 | #46 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Finfina kort Förutom att skyltproblemet är löst så noterade jag att jag hade fel text på ett av bromsreglagen vilket ska justeras. Tack igen! Tror mig ha sett en Uc-vagn till trainz i forumet när jag sökte för material själv, om inte så står min till förfogande om någon vill konvertera.(har inte trainz själv och det är nog med svordomar att få ut det till RW i sig själv )
2011-03-08, 00:30 | #47 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Kul att de kom till nytta! Lycka till med slutförandet!
Jodå, visst finns det något som liknar en Uc till Trainz. Men modellerings- & utseendemässigt är det som att jämföra en Trabant med din Mercedes... //theSnuFFer |
2011-03-08, 01:03 | #48 |
Medlem
|
Mje var tid har sin begränsning, använder säkert 3ggr så många polygoner och texturutrymme som den till trainz vilket gör en stor skillnad per automatik.
2011-03-11, 15:15 | #49 |
Medlem
|
Dödar tråden och hänvisar till http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...202#post232202