![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Jag tänkte bara visa vad jag håller på med nu. Det är ett äkta renoveringsobjekt och jag har bara börjat på det. Bilden nedan visar vilka usla texturer jag ar att utgå från, så det blir en hel del tvättande och murande. Tanken är att version 1 skall ha spår som är en del av modellen men dörrarna kommer att stå statiska och öppna. Är det nån som ser var det är? Ha det / Björnl Senast redigerad av bjornl den 2011-03-15 klockan 20:52. Anledning: stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Snyggt byggt!
Det är lokstallet i Limhamn som du har byggt. Tyvärr eldhärjades stallet för drygt en månad sedan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Victor
Visst är det Lokstallet i Limhamn. Vad trött man blir, för jag utgår från att det var anlagt :-( Nå i vår värld kommer den att finnas kvar bara jag får ordning på texturen på framsidan. Fast nu går jag o lägger mig så det blir inte idag / BjörnL |
![]() |
![]() |