![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Skaparen av PT GBG rutten
![]() ![]() Där använder vi oss av "Svoygers Tunnelbana Weiw".. rutt som vi bygger ut i Från Ropsten och till slut stationen så klart. Då jag själv aldrig vart där,men jag har just nu rejält med bilder att gå efter och Senaste kartbilderna. Lite bilder på Bygget: ( ända nackdelen är att de inte finns några va A30 vagnar till Trainz, känner inte till några snarlika heller.. ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-02-26 klockan 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Låter bra!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men gissar att tyska hemsidor med trainz mm kan garanterat ha nåt likande.. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Väldigt snyggt!! kommer den också att bli en verklig bana?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej! Haha ända sen jag börja me trainz har jag bara velat bygga av verkligheten
![]() Josu: Ja de går segt men framåt, går i skola sammtidigt men den rutten är inte lika stor som Göteborg xD så de går mkt snabbare att färdigställa denna rutten en PT GBG som byggts i lite över 1½år ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-03-01 klockan 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Ser ju bra ut! Känner igen mig. Var där för bara några få dagar sen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
För tillfället står bygget still pga, lite fritid. Men ska bygga klart den så snart jag hinner.. just nu verkar de dröja nån ( några veckor till?
![]() ( Edit för att kunna ha denna krävs en Patch över 400XX
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Va kul att 21:an är på gång!
![]() Hoppas man får chans att provköra den ![]() På tal om vagnar, A34 som går på Spårväg City finns ju i div färgsättningar att ladda ner. Kanske finns nån som kan måla om den? Dessutom är chansen stor att dom kommer gå där ett tag i framtiden när banorna byggs ihop så det blir halvrealistiskt med... Bygg framtiden! ![]() |
![]() |
![]() |