![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#526 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
De 1a e ju solklart: trainz 2009, sen behöver du rutten samt sessionen( rutten är själva Göteborgs stad och sessionen är med alla vagnar( samt linjerna) och trafik. Du ska ladda ner följande: Rutten: http://www.mediafire.com/?pnzyt22k01z41mv Sessionen: http://www.mediafire.com/?av541cmz1433sko Sedan laddar du ner alla filer här( 30st, men nödvändiga): http://www.mediafire.com/?mdxhyd1q2z5n0 När allt är installerat via CM2 och ner laddat så ska allt fungera om nåt krånglar så är de bara att höra av sig. De brukar förekomma att någon vagn strular ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#527 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Så här gör man: Bild1: Öppna CM2 Bild2: VÄlj file> Import... Bild3: Välj fil/ föremål, obs om föremålet är Rar-packat måste du packa upp de innan du installerar de med CM2. Bild4: Ibland händer de att du får denna ruta då väljer de den rödmarkerade om de är uppdateringar, så tas den gamla/fula versionen för föremålet bort och ersätts av den nya.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-03-23 klockan 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du, GBGTram, har fått det att funka med patchningen! Måste ladda hem uppdateringen från denna dator jag andvänder nu! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Medlem
|
![]() Citat:
När du startat trainz så väljer du 1 à alternativet surwayor står de typ sen letar du upp Pt Gbg i listan sen klickar den 1 gång på den så du får ett till text till höger denna ska du öppna, de är i sessionen vagnarna finns ![]()
![]() |
![]() |
#533 |
Medlem
|
![]()
I CM står det med rött längst ner fel password nånting spelar det ngn roll?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Medlem
|
![]()
utnytja DLS?
Jag vill juh bara kunna utnytja stuffet här?! Hur fan skaffar man Sånt=?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Andas och sluta svär..
När du köper trainz, så har företaget bakom spelet en hemsida där vem som helst som har köpt spelet kan registrera sig och sedan kan ladda upp/ner objekt till spelet. Typ som detta forums filarkiv, fast mycket mycket större.. Du går in på https://www.auran.com/planetauran/register.php och skapar ett konto. Sen när ditt konto är skapat, så för att kunna ladda ner, måste du registrera din produktnyckel/cdkey på hemsidan där. Sen har du tillgång till hur många fler objekt som helst.
![]() |
#537 |
Medlem
|
![]()
Hej igen ser att de har vart lite problem med DLS.. jag själv har faktiskt haft ett probelm i snart ett halvår, när jag ska ladda ner.. SErvern är full försök " senare.. ja senare.. betyder väl aldrig xD
![]() ![]() ![]() ![]() Om du e föremål du saknar för trainz så finns dom här: http://www.mediafire.com/#mdxhyd1q2z5n0,1 ( mapparna heter AllaFM_mapp_1 upp till mapp 5 ![]() Säg till om nåt strular ska kan jag hjälpa till å fixa det ![]()
![]() |
#538 |
Medlem
|
![]()
Hej alla
filen som e sessionen blir bara en fil i datan och sen så kan jag inte göra mycket mer!!!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Samma problem för mig... Testa att ladda hem på t.ex. fredamornar efter 8! Det funkar för mig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bra att allt fungerar fint fint för er
![]() //Gampanat Projekt Göteborg Webbansvarige & Designer