![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Starta RW och välj Options...
Men nu har jag precis provat rutten. Jag hade inga problem att starta den, tog runt 4 minuter att få igång den. Valde första Free Roam Scenariot: Aarhus. Med bara ett tåg så flöt det på bra tyckte jag, märkte bara av nått enstaka hack. Och då har jag allt på High i Options och skuggor på. Enda jag stängt av är "ogräset". Min dator är som följer... CPU: AMD Phenom2 X2 555 3,2Ghz BE (upplåst till X4 B55 = 4-kärnig) CPU fläkt: Cooler Master Hyper 212 Plus Minnen: Corsair 2x2GB 1333MHz 1.5V Value Select Grafikkort: XFX Radeon HD5850 Moderkort: Asus M4A785TD-M EVO Hårddisk: Samsung SpinPoint F1 1TB Nätdel: Corsair VX 450W 80+ Chassi: Ace Ecco 220 mini tower Chassi fläktar: 2x Scythe 120mm Gentle Typhoon 1150rpm DVD: Samsung 22X DL SH-S223C, Svart OS: Windows 7 64-bit Kommer bli 4GB minne till och nån gång (tycker dom är för dyra ännu!) en SSD disk. Läs här om test med SSD och RW och MSTS: http://www.uktrainsim.com/index2.php...rm_report=1471
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2011-03-29 klockan 00:02. |
![]() |
![]() |