![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Jaha, ud menar dom stationerna!
Det är dom jag andvänder... subway-station 1-20 Ex. <KUID2:56732:20070:1> Har fått börjat om p.g.a. att Trainzet krachade ![]() Börjar nu med Wiselgrensplatsen Vill du hjälpa till? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hur kan jag hjälpa till isf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Ja, du kan:
![]() Om du (någon) vill hjälpa till så säg till så mejlar jag filer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Är inte så bra på att bygga heller men kanske man kan hjälpa till och hitta lite material allafall över jord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Toppen! Det skulle hjälpa mycket!
Du kommer då också få tillgång till banan. PM:a mig så skickar jag den när jag byggt lite på den Senast redigerad av josu den 2011-03-27 klockan 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Vi har nu byggt vidare mot Avenyn och Ullevi men efter som att banan mellan Brunnsparken och Avenyn går under marken så är det bara att sätta ut signaler kvar att göra! Innom siom tid kommer gröna linjen i GBG vara klar.
Statuskarta medföjer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Detta verkar intressant! Dock skulle jag vilja föreslå en ringlinje med stort resandeunderlag: Johanneberg - Chalmers - Sahlgrenska - Sveagatan - Järntorget - Lindholmen - Backaplan/Vågmästarplan - Brunnsbotorget - Selma Lagerlöfs Torg - Bäckebol - Kortedala - Gamlestaden - Olskroken - Lunden - Korsvägen - Johanneberg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag bygger nu mot Lunden (via Korsvägen) och jag undrar (bara för att inte banan/stationerna ska bli konstiga) om jag ska bygga banan med U-Bahn-standard? De tio första får bestämma det! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
AHHHHHHHH kan du skynda dig lite? :P jag längtar som *** och jag vill bara spela !!! Ser skit bra ut !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Jo, håller på med detaljerna och snart kommer det ut en demo (Sjuslättstorg - Brunnsparken - Avenyn)! Egentligen har jag byggt en stomme till Korsvägen men den är INTE redo för trafik.
Signalsystemet kommer vara baserat på Invisible signal från SVoyagers Tunnelbana Preview. Du kommer nog att få ladda hem lite från DLS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |