![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#721 |
Medlem
|
![]()
Jaha
![]()
![]() |
#722 |
Medlem
|
![]()
Exakt
![]() Jag har försökt att lära "Antepante" ett och annat om flyg och rätt var det är så var han uppe i luften ![]() (BRA GJORT ANTON! ![]() ![]() ___________________ Vem tycker du "vi ska ta" nu då Wasso? ![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2011-03-07 klockan 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Medlem
|
![]()
hahaha
![]() Här kommer en bild! En lite redigerad bild hoppas den uppskattas ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Medlem
|
![]()
Jag har träning imorgon på ESGG_TWR (Landvetter tornet) 1900-2100
Kom och flyg om ni har lust ![]() Och så kommer lite gamla ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2011-03-12 klockan 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Förstår att du bytte tillbaka till FS2004, det har jag också gjort. 2004 ser ju betydligt bättre ut än X, om man har X inställt på inställningar som ger bra FPS.
![]()
![]() |
#726 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#727 |
Medlem
|
![]()
Haha, ja det tycker jag :P
![]() |
#728 |
Medlem
|
![]()
Litte dött här..
Här kommer en bild där jag Landar på EKBI ![]() (speeden är satt väldigt låg.. vet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Medlem
|
![]()
Det där var minsann en ful VC...
![]() |
#730 |
Medlem
|
![]()
vad menar du med vc
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Medlem
|
![]()
VC står för Virtual Cockpit vilket är en 3D-cockpit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Medlem
|
![]()
Är väl original kan jag tro...
Hur som helst så kan man efter att ha tittat runt lite i den här tråden inte annat än börja ångra att "glädjepinnen" inte följde med i flytten
![]() |
#733 |
Medlem
|
![]()
Efter en veckas skidåkning i Björnrike så har man träning online ikväll på GG_TWR å S2-Tower-check imorgon på VATSIM
![]()
![]() |
#735 |
Medlem
|
![]() ![]() Vatsim-Scandinavia invites you to Göteborg online night Monday 2 May 1600-1900Z. We will combine the staff up with a training session on Göteborg Control (ESGG APP) in order to give the trainee a challenge. Apart from Landvetter, other airports in the TMA will be covered. Some of these are Säve (ESGP) where both Ryanair and Wizzair daily operate and Trollhättan (ESGT) where we find Golden Air. Again we want to welcome you to Göteborg TMA Staff up. Charts are available through Swedish CAA: http://www.lfv.se/sv/FPC/IAIP/AD-0-4/AD-2/ Sceneries are available through RBdesign: http://www.rbdesign.se Please visit us on: http://www.vatsim-scandinavia.org Kan jag lägga upp events i denna tråd eller ska jag strunta i detta? ![]() (Jag ska sitta GP_TWR (Säve-tornet))
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2011-04-27 klockan 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 16:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 20:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 10:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 21:47 |