|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-04-25, 09:44 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Hur ska jag göra en backup?
Jag har köpt en ny hårddisk och har uppgraderat till Win 7. Jag har även köpt ett par nya minnen på vardera 1 GB. Och som ni säkert vet går det inte att köra ett program som har installerats i XP inne i Win 7. Och då kommer jag till min fråga...
Går det att göra en backup som på trainz? Kan jag på något vis kunna göra en backup på mina rutter utan att behöva starta RailWorks och göra en RWP - fil av det hela? Alltså att allting ligger i en mapp - ungefär som i Trainz. Annars kommer arbetet med Solvikrutten gå förlorat! Är det Någon som vet? Jag använder RailWorks 2.
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-04-25 klockan 10:16. |
|
2011-04-25, 10:05 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
RW Tools http://www.rstools.info/rw_tools.html är ett jättebra program som kan packa rutter och objekten till dom plus en massa annat. Det fungerar gratis i 21 dagar, sen måste man lämna en donation om man vill fortsätta använda det. Då får man en licens mailad till sig!
Enklast annars är att göra backup på Assets och Content mapparna...
2011-04-25, 10:15 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Tack så hemskt mycket Pierre!