![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Visst kunde man det?
Jag har sett en Golf som skulle fungera. Någon som har några goda råd? Har spelat en hel del Farming Simulator men även lite 18WOS Extreme / Extreme 2. Jag känner att det värker i tågnerverna ![]() så istället för att bygga en massa banor som gör i oändliga terränger och lutningar kanske man skulle göra en bergsväg. ![]() Tänk om man fick slå samman TS med FS och 18WOS. Först skörda lite korn, sen köra tåg. Sen hoppa in i lastbilshytten....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Med Crtl + Alt + Shift + C A R Z kan du kan åka med i vilken bil som helst i Trainz! Om det fortfarande fungerar i senare versioner än 2006 ver jag inte. Här är länken till påskägg! Fungerar bara i Surveyor endast. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-05-17 klockan 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack Benke, funkar alltså bara då jag är inne
i den delen av spelet där jag bygger? Jag kör TS2010 här. Senast redigerad av bastuper den 2011-05-17 klockan 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Just precis. Och jag har testat lite i Trainz 2010. Funkar med bilarna (Ctrl + Alt + Shift + C A R Z) och att vandra omkring (Alt + Y), men inte det där med blixten.
Hälsningar