![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#781 |
Medlem
|
![]()
Windows ha gått och gjort en en "Disken i enhet I: måste formateras innan den kan användas"-grej på min externa hårddisk bara så där utan vidare. Men men, där låg ju bara 500 gb viktiga filer, inklusive hela texturbiblioteket. Glad bli man ju inte. Är den andra lagringsenheten som gått åt på precis samma sätt bara för att dator-j*veln envisas med att krasha mitt i filöverföringar
![]()
![]() |
#782 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Är så förbannat trött på den så kallade kollektivtrafiken i den här eländiga delen av landet man dessvärre bor i! Ska till Gävle på söndag med veterantåget från Borlänge, som avgår 09.00. Men på söndagar går tydligen inte tidiga TiB-tåget till Borlänge. Och den enda bussen ankommer 20 minuter för sent. Och inte kan man ta sig till Gävle med "vanliga" tåg heller. Nej, första förbindelsen tar över 4 timmar, går via Uppsala och innebär att man är framme till kvart i ett på eftermiddagen. Varför bor man just här av alla ställen?????
![]() ![]() ![]()
![]() |
#783 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#784 |
Veteran
|
![]()
Nu är det förbannande veterantåget fullbokat också! Blir väl att sitta hemma istället då...
![]() ![]()
![]() |
#785 |
Veteran
|
![]()
Ok inte heller finns det ett enda ordinarie tåg till Gävle! Antingen får man åka via Uppsala och komma fram kvart i ett, eller åka med dagens enda (?) direkta tåg och komma fram till halv 2. VÄRDELÖST!!!
![]() ![]() ![]() Förlåt mitt gnäll... ![]()
![]() |
#786 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Sa du söndag? - Det sa väl sig självt att det inte går bussar/tåg då
![]() ![]() Att stå upp och jobba 10-14 (utan rast) gör att ens fötter tycker om att sätta sig ner sen
![]() |
#787 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#788 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Måste säga att vi har så fruktansvärt kass sjukvård i detta landet..
Jag uppsökte akuten i går, med problem med ryggen och huvudet, jag lades in av läkaren på akuten, i dag skrevs jag ut för att dom inte förstod vad felet var, och att om det blev värre så skulle jag kontakta ett annat sjukhus... Inte nog med att dom inte kunde förstå sig på felet, utan läkaren gissade hel vilt på orsaker till det, så som problem med hjärtat och aortan, eller pollenallergi.. Jag funderar på när läkarlicenser började delas ut i flingpaketen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Nej, men skämt åsido, dagens sjukvård är under all kritik. Och inte undra på, när man har en regering som tycker att det är viktigare att sänka skatter och privatisera saker, istället för att faktiskt se till att sjukvården fungerar. Det är absurt när läkare inte får tid till sina patienter eller tvingas göra allt så billigt som möjligt, istället för att faktiskt se till patienten och vad denne behöver. Samtidigt som man inte har råd att anställa mer personal, då det kostar för mycket...
![]() |
![]() |
#790 |
Medlem
|
![]()
Dåså, det här är det sista som skrivs i denna tråd. Jorden går ju under om 7 timmar.
![]()
![]() |
![]() |
#791 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#792 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Dessutom - den 21'a maj 1988 slutade Gud använda kyrkorna och istället trädde Satan, syndens man, in och tog över. Satans period ska vara exakt 23 år lång och då hamnar vi på dags datum - 21 Maj 2011! ![]() Allt enligt Bibeln - om man ska tro http://www.ebiblefellowship.com (Direktlänk: http://www.ebiblefellowship.com/outreach/tracts/may21/ ) Alldeles solklart, va? ![]()
![]() |
![]() |
#793 |
Veteran
|
![]()
Tekniskt sett verkar det inte vara världens undergång, utan snarare "uppryckningen" (nånting om att de utvalda ska räddas)... Undergången kommer inte fören 21 oktober i år! Tills dess kommer vi alla att straffas på något sätt... Tänk vad folk kan hitta på!
![]()
![]() |
#794 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#795 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är bara att hålla ut till 21 oktober om vi klarar oss ![]()
![]() |