![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]()
Bologna (Italien) 02:06:11
Hej, Jag gick fram för att söka objekt i Trainz och fann en "Acela Express" mycket likt "X2000", men som vanligt finns det problem (se bilaga). bilen blir genomskinlig, och du ser insidan, jag gjorde konvertering av alla filer med "Images2TGA" som föreslagits av Auran post till ingen nytta, Cosimo också "motorvagn"och "öppna i kabinen. någon jag kan "föreslå hur man kan lösa detta problem? tack George (TrainGior |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Vilken version har du av Trainz?
Skulle tro att du behöver uppdatera spelet.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bologna (Italien) 02:06:11
hej, Jag gratulerar er alla för ert svar som jag skickade alltid klar och tydlig. min version av Trainz och TS2009 (3,1 till 40.040) Jag har inte uppdaterat i senare versioner, eftersom det skapas olika problem Jag måste uppgradera till version som ett minimum? Hälsningar George (TrainGior) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Traduzione da italiano verso svedese
Bologna (Italien) 2011/06/05 GBSF hej, Från inlägget jag svarar jag ser att du haft problem med "Acela Exoress" Jag du kan skriva en version av "Trainz" har löst dina problem? min version TS2009 - 3.1 40040 Också att jag inte förstod att den svenska översättningen - italienska EDIT: Löser Reginorna också Problem med .. Jag kan skriva linjen på engelska? tack för hjälpen George (TrainGior) Senast redigerad av TrainGior den 2011-06-05 klockan 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
"EDIT: Löser Reginorna också Problem med .. " - EDIT: Solves the problems with the Reginas.." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Bologna (Italien) 2011/06/05
GBSF hej, Tack för svaret nu helt klart, förstod jag i ämnesraden, men jag har inte DLS ned från "Queen". När kommer du kan låta mig veta din version av "Trainz"för att arbeta väl med "Acela Express". hälsningar från Italien " George (TrainGior) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
You must update to 41.844.
PS. "Regina" is a Swedish train, having the same problem with transparency, if you have not updated the game.
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Själv har jag ju köpt mitt Trainz från Steam, så vart osäker om buildnummret. De har lite annorlunda Build-nummer. |
|
![]() |
![]() |