![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
varför kan inte jag skicka PM?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kanske har mottagarna spärrat dig eller full brevlåda. Prova skicka PM till mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
2. Under Inställningar & alternativ till vänster klickar du på Redigera alternativ. 3. Under Meddelanden & ämnesbevakning, se till att alternativet Aktivera privata meddelanden är ikryssat. Jag gissar på att det i ditt fall inte är ikryssat, fast det borde det ju vara då du kunde skicka häromdagen. Totte's förslag att kolla Inkorgen och Skickat och tömma, alternativt ta bort några gamla meddelanden är nog det som löser ditt problem. Man får ha max 50 i vardera mapp. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag kan inte skicka PM, men jag kan bara skicka e-post
![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2011-06-08 klockan 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det beror på att jag fått in ett flertal anmälningar om att folk upplever att du spammar dom med PM hela tiden trots att de upprepade gånger bett dig att inte skicka fler PM.
Du har tidigare varit avstängd på grund av att du inte förstått att man inte kan lägga upp andras filer hur som helst och utan lov. För tillfället är PM-funktionen avstängd för dig helt enkelt som en markering att PM-funktionen är inte till för att spamma andra medlemmar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
ja, men jag vill inte vara dum mot nån
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Men min fungerar inte heller. Jag har inte gjort något dumt. Visst jag har full inkorg. Samt är dålig på att svara på pm tyvärr.
Men jag har inte gjort något mot reglerna. Inte gjort något kränkande mot någon så jag förstår inte varför min inte fungerar? Svar tack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det är ingen ursäkt.
Fredrik har precis skrivit vad du har gjort för fel. Du verkar ha svårt för att förstå vad folk säger tydligen. Du MÅSTE lära dej att lyssna, när folk säger åt dej att du gör saker som inte är önskvärda, eller tillåtna, och RESPEKTERA det. Gör du det, så lär du nog inte få några problem med avstängningar och liknande.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2011-06-08 klockan 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2011-06-09 klockan 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Varför är jag avstängd från PM!?! Jag kräver ett svar. Jag har inte varit elak mot någon och inte skrivit något kränkande/fult till någon på detta forum. Har inte gjort något som gör så jag ska bli avstängd från PM. Nu blir jag lite förbannad när ni stänger av mig och jag får inte ens veta varför. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Förmodligen är det likadant som i fargus fall - Personen du skickar meddelandet till har inaktiverat PM-funktionen, eller så har det också uppfattats att du på något sätt spammar. Det riktiga svaret överlåter jag dock till den som vet...
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Haha "Spamma" är något långt ifrån vad jag gjort. Har inte skrivit något alls den senaste tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
fel |
|
|