![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Andra delen om fönstertillverkning.
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej!
Jag undrar hur ni får in en ritning i Gmax? Och sen undrar jag hur ni får det så att man ser tåget "snett" framifrån? Se bild. (Hoppas det är okej att jag lånar din bild marmar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
|
![]()
Under arbetet med Bears Z43 upptäckte jag att jag ville ha mer rundade former på "Ökenråttan", Bears orginal är ett föredöme i "polygonsnålhet" men jag ville ha lite rundade kanter. Sagt och gjort: Följande bildserie visar hur man rundar av den främre motorhuvens övre framkant. Lite knep och knåp men det blir snyggt (och fler polys):
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-09-07 klockan 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Tack! Bra tutorial!
![]()
![]() |
#20 |
Veteran
|
![]()
Efter mycket experimenterande hittade jag en bra metod att göra däck till en spantbyggd båt som Tor V.
Slutbilden finns i denna post: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....32&postcount=8
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-11-19 klockan 20:37. Anledning: Länk |
![]() |
![]() |