![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Micke, hur lång tid tog det för dig att samla ihop pengar till en dubbelledbuss?
![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Här har du det som jag laddade ned, om du är sugen! http://www15.zippyshare.com/v/8172469/file.html
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Så är jag tillbaka på jobbet efter några veckors semester. Det känns bra att vara tillbaka.
Min första tur var linje 900 i rusningstid. ![]() Bussen: En enkel dieselbuss. ![]() Ställer in destination osv på färddatorn. ![]() Kollar igenom bussen så att allt är ok. ![]() Står och väntar någon minut innan jag kör fram till första stationen. ![]() Mycket trafik vare! ![]() En kollega med ledbuss. Inte kul att köra ledbuss på dessa slingriga vägar..
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ibland åker man på att "ställa in" en buss för kvällen/natten om man var den siste som körde den. Att ställa in innebär att man tvättar den, tankar den, kollar att allt är ok, dvs inget trasigt eller liknande. Sedan parkerar man den på sin plats som man blir tilldelad och stänger av den helt. Sedan skriver man en rapport till föraren som hämtar ut bussen nästa morgon.
![]() Så först körde jag den i tvätten. Såhär ren och fin blev den ![]() ![]() Sedan fick den lite bränsle! Rapporten såg ut såhär: Dagsrapport Buss 6270 Tankad & Tvättad - inga synliga fel. God tur! M.L
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2011-08-18 klockan 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-08-18 klockan 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det funkar för alla fordon
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Tack! Har precis kört alla spårvagnstyper...
![]()
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Så bra
![]() ![]() Förövrigt vore det roligt med kommentarer med lite synpunkter på dagboken! Frågor, synpunkter osv osv är varmt välkomna ![]() I morse skulle jag köra 910an, men fick motorstopp direkt efter första stoppet. Bussen fick tas ur trafik och bärgas, se vilken kö jag skapade ![]() ![]()