|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-07-09, 20:59 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Hastighetstavla & orienteringstavla utan stolpe?!?
Hej!
Jag behöver verkligen hastighetstavla och orienteringstavla utan stolpar till min rutt. Det behövs ju eftersom en stor del av rutten är 4-spårig och då sitter ju tavlorna för de mittersta spåren uppe på kontaktledningsbryggan. Finns det kanske någonstans eller skulle någon möjligtvis kunna knåpa ihop dessa (förmodligen) ganska simpla 3d-modeller?
2011-07-10, 09:39 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej Bönan! Jag har också saknat sådana skyltar, som jag behövde till bryggorna och höger sida av dubbelspåret som static objekt.
|
2011-07-16, 19:47 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Ingen som skulle vilja ställa upp på att göra en rund tavla?
Kan väl inte vara så jättesvårt, men jag kan ingenting om 3D-design, annars hade jag självklart gjort det själv!
2011-07-17, 17:49 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Fråga Micke321 om detta via PM. Jag tror att han ställer upp. Det får nog bli Static Object. Jag gjorde så på norska sidan vid ruttbygge. |