![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
First a thanks to Cosey, wherever you are, for the BN UD Renova!
Och nu över till Gôtebôrska: Du måste ladda ner och installera BN UD Renova från PTram först. Sedan installerar du de fem CDP-erna nedan och packar upp dom till Trainz. I surveyor hittar du dom som "GS M31 ....", 3 st. I övrigt se under 3D-Design - tråden "Snälla kan nån hjälpa..." Vagnarna bör fungera i TRS 2004 och uppåt, hör av er om något inte fungerar. Att det blev nr 349 beror på att den fanns på Marcus bilder - om någon vill byta nummer eller ändra annat i mina filer är det fullt OK, till och med önskvärt för variationens skull. Jag vet att många av er har den förmågan (I TS2009 kan man ju clona och göra egna versioner - så har ju jag gjort). God fart i Stigbärsliden! Nu går jag och tar en pilsner.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
FUNGERADE INTE FÖR MIG (TRS2004)
Vagnarna kom nog in i spelet men de fungerar inte, man kan inte lägga på vagnarna mm. har orginal vagnen som inte heller fungerade =(( // Gampanat, Projekt Göteborg gampa_93@hotmail.com / Support@ProjektGoteborg.se
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Dessutom behövs några inbyggda, men dom borde du ha. Vagnarna är gjorda för TRS2004 så dom borde fungera. Men funkar inte BN UD Renova så funkar inte mina. Skall kolla upp vilka inbyggda "assets" som behövs - men det tar en stund.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan du fixa de som .rar filer?? med texturerna inne? för då kan jag manuellt lägga in de, förresten så har jag de och det där var CMP, jag har CM.
(MENADE DU ALLA BN UD UTAN DE 2 UNDERSTRUKNA?)
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-14 klockan 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Se till och få igång de tre orginalvagnarna först - så fungerar mina! Här är listan på nödvändiga "assets" - Lycka till! kuid:112820:50006 kuid:112820:50002 kuid:112820:10100 kuid:112820:10101 kuid:-3:10060 kuid:-10:149> kuid:112820:50058 kuid:112820:51000 kuid:61109:54064 kuid:108959:53429 kuid:112820:10102> kuid:112820:57002 kuid:86661:55710
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag vet inte vad era fel kan bero på, för mina GS fungerade utan utropstecken i CM. Renova som jag har har utropstecken, men inte din fina ommålning.
Jag laddade ner min renova från DLS, gjorde ni?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jepp, fungerade intô...-.-
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Utropstecknen beror på att attachmentpunkter för bakljus saknas på framvagnen(vilket den ju inte skall ha) jag bara raderade dom i mesh_table.
![]() |
#10 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|