![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag har Railworks men jag måste säga att jag sällan använder det pga jag upplever det som så svårt att bygga i det samt framförallt att hitta innehåll - jag saknar en DLS funktion som i Trainz...
Det jag iaf undrar över är följande: *) har man sett över rutt byggnads editorn nya versionen? I ärlighetens namn har jag inte sett över den sen det hetter Railsimulator så det kan ju blivit enklare redan i förra versionen... *) kan man importera terräng numera via något 3D:e parts verktyg som man kan göra via t.ex. TransDEM i Trainz? *) kan man få sådana där snygga pilar ovanför växlar som visar vilket håll växeln ligger åt i Trainz? ja, jag vet att det inte ser realistiskt ut men det är sååå praktiskt att veta och enkelt kunna lägga om den |
![]() |
![]() |