![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() Själv funderar jag på att släppa mina objekt enligt Creative Commons licens men jag har inte riktigt satt mig in i vad det betyder ännu. Jag vet t.ex. inte om jag kan göra det utan att först få med Björn på samma båt för han har hjälpt mig med några av mina texturer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej !
Jag får nöja mig med de svaren än så länge. Det var inte min mening att starta upp en diskussion utanför trådens ämne - "DLS-gnöl". Jag vet att det förekommer flera inlägg om upphovsrätter och annat så jag får leta lite där. ![]() Hälsningar
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Förnyade mitt First Class Ticket igår och aktiverade det.
Rätt irriterande, när det inte går igång direkt eller att nedräkningen inte börjar, förräns den nya FCT är igång. Enligt Auran, så kan det ta några minuter och nu har det gått en dag. Nedräkning har börjat, bara 364 dagar kvar och ändå, så har det inte hoppat igång. Så nu är man blåst på en dag och väntar med spänning, på hur många dagar till, som kommer att rinna iväg.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Jag har också haft det där problemet men tyvärr glömt bort fixen. Kanske var det något i stil med att byta lösenord, eller trigga misslyckade inloggningar någonstans. Det officiella tipset som auran verkar gå ut med på sitt forum är att göra en extended db repair? Just nu känns inte min content manager fid mina förstaklassbiljetter efter att jag lyckades fylla disken och rebuild hjälpte inte, men det blir ny dator i nästa vecka så det får vara tills dess.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
[quote=bear;243209]Gräv runt lite på Aurans forum. Det där är någon bugg i content manager. Testa att logga in på DLS sidorna (de svarta för 2004) Antagligen visar de att du har en firstclass ticket.
Jag har också haft det där problemet men tyvärr glömt bort fixen. Kanske var det något i stil med att byta lösenord, eller trigga misslyckade inloggningar någonstans. Det officiella tipset som auran verkar gå ut med på sitt forum är att göra en extended db repair? quote] 363 dagar kvar och fortfarande har inte FCT hoppat igång. Har loggat in och ut, ett flertal gånger, samt byt lösenord och precis blivit klar med extended db repair och fortfarande sker nedladdningen med en snigels fart. ![]() Nedräkningen sker både på DLS-sidan (de svarta för 2004) och i cmp, när man tittar under settings.
![]() |
#8 |
|
![]()
Jipppiiiiiiiiiieeeeee!!!
Nu sparkade hon loss, in på dag 4. Nästan så att man är sugen, att kräva 4 dagars förlängning av FST.