|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
Citat:
Jag skall se om jag kan lösa det hela. Kan dock meddela att bild 2 är svår att lösa. Jag vet att flera andra haft problem med detta. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
|
Tack!
Nu kan ju de som bor runt min bana få el till sina hus!
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
|
JA TACK!
![]() Behövs el ledningar på min skånska kust järnväg
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
Inlägg: 140
|
Undra jag om man kan göra en Volt över dom ledningarna?
![]() Sånt här material är verkligen härligt att få lägga vantarna på!! Snyggt jobbat även om lite "finpolering" kvarstår !!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
Jodå, det behövs nog. Exempelvis har du en elledning från Barsebäck som korsar Västkustbanan. Följ järnvägen i ex. Google Earth så går det nog att se kraftledningsgatorna. Har prövat själv, det fungerar. Nisse |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
De problem som alex påpekar beror väl på att det är Kind track som ju följer marken och kröker sig i kurvor?
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
Citat:
"Track: Variable length spline based track, roads, and other scenery items. Tracks may include initiator and terminator segments, and are height adjustable. Other examples include fences, power lines and hedges. " Det borde finnas en kind "spline" men det gör det ju inte.
|
|
|
|
|