![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Snubblade på hörlurarsladden som var kopplad till datorn idag. Snubblar på sladden och hela Datorchassit (lådan där moderkort,minne, Grafikkort osv är i) åker i golvet. Allt klarade sig men jag har säkert pajat någonting så att jag inte längre kan lyssna från mina hörlurar. Hoppas det finns en lösning på det så att man slipper spilla en massa hundringar på nya saker
![]() Jag glömde bort att stänga mitt fönster till mitt rum när regnet "ösade" ned så nu är golvet längs fönstret och halva fönsterbänken helt blött. Jag kör ner vänsterfoten i det också utan någon aning om att det är blött ![]() EDIT: Hade fel. Det var mina hörlurar som gick sönder. Högtalarna funkar, vilken lättnad
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2011-08-10 klockan 15:01. |
![]() |
![]() |