![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag är överväldig av all denna respons!! Tack skall ni ha allihopa.
Jag har inte lämnat Trainz (det går inte;-), men jag har beslutat att gå ner på ETT projekt i taget, just nu enbart Bosjöbanan. När jag har tid och lust kommer jag att utveckla den med krängande vagnar, lok och annat. Men nu får det ta den tid det tar, och jag kommer att ägna mig åt det enbart när inget annat är viktigare. Framsteg kommer jag att rapportera i tråden "Lindfors Bosjöns Järnväg" i 3D-tråden, samt även ladda upp lite testmateriel där allteftersom framsteg görs. Jag vill gärna bygga en 600 mm bana där lok och vagnar uppför sig som de verkligen gjorde en gång, och inte som ICE-tåg. Tack än en gång för ert deltagande!