![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tjena grabbar och God Jul.
Har uppdaterat med patchen och kört en gång utan problem. Men innan jag startade Trainz så laddade jag ner uppdateringarna på svenska loken och kollade i Content manager där jag tidigare flyttat en del filer till egna flickar och alla dessa flyttade filer kan Trainz inte hitta. se bilder ![]() ![]() /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
När du säger "flyttar" är det då att du flyttat saker från /world/dispatcher/downloads/ du menar?
/Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Nej inte alls, vad jag menar är att jag högerklickar på en fil i Content Manager och väljer alternativ flytta där efter att jag skapat ny flik. Gjorde detta bara för att jag fick för mig att det skulle vara lättare att spåra ev. felaktiga cdp-filer och kunna deleta dem därifrån. Nu kan man ju inte göra något speciellt i denna version såsom döpa om filnamn m.m. Vill jag minnas att man kunde göra detta i tidigare SP3, kan ha fel där... /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Content dispacher | JohanV | 3D-design - Trainz | 2 | 2005-01-30 08:56 |
Inget custom content fungerar | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-01-24 17:20 |
Någon som kan hjälpa mig om Content Dispatcher ? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 8 | 2003-05-27 16:27 |