|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-08-29, 05:29 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
fina ommålningar av Rc-loket ?
Hej
Jag har för mig att jag såg några mycket fina ommålningar av Rc-loket. Men jag kan inte hitta tråden nu. Min fråga, kommer dom att släppas till CV-Rc RW ?
2011-08-31, 09:30 | #3 |
Hedersmedlem
|
Har också för mig jag såg bilder på en massa fina RC målningar. Hoppas dessa läggs upp snart!
2011-09-01, 08:00 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Lite synd att ingen "ansvarig" bryr sej i Trainz-versionen av CW-Rc'n längre.
Hade man kunnat få hjälp med lite ommappningar på loket, ev. fått tillgång till UV-kartor, eller liknande, så hade man kanske kunnat bidragit med lite fler versioner på loket till alla Trainz-användare oxå. Och självklart, om texturerna gick/går att använda till RW-versionen oxå, skulle kanske ännu fler få lite glädje??!! av dom.
2011-09-01, 08:03 | #5 |
Hedersmedlem
|
Mycket snyggt Ekan!
Jag trodde det skulle komma hur många ommålningar som helst av Rc-loket, både till RW och Trainz. Det är ju en jäkla fin modell!