![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack! Inaktiverade den och det fungerade
![]() Dock hackar det fortfarande... Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.. Någon annan som det hackar för också?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Juster ned alle til minimum og prøv deretter, blir det bedre så kan du justere opp og prøve deg frem. Velg ytelse fremfor kvalitet.
8x anisotrop filtrering og kantutjämning er veldig høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Testade multi-core.. Det hjälpte tyvärr inte, men det blev inte sämre heller. Jag har också testat att dra ned på grafikinst. både i CCC och i spelet, men det hackar ändå... Så det måste bero på något annat. Det hackar liksom lika mycket om jag har högsta grafikinst. som om jag har halvdan grafikinst.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
jag kör vindows 7 64 bit minne 8 gb grafikkort asus gt220 1gb minne cpu en amd 6 core,kör med full grafik det flyter på bra. mvh gubben50 ----------- John Senast redigerad av gubben50 den 2011-09-25 klockan 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Då verkar jag ha tur. Fungerar väldans bra för min del. Har haft ett laddhack på någon sekund. Kör allt på högsta och har FPS liggandes mellan 35-50. Det enda som gav riktiga FPS-sänkningar var om jag hade Depth of Filed ibockat.
Det jag gillar bäst är hur du som förare "känner" hur loket kastats lite hit och dit under körningen, precis som det är i verkligheten. Simulatorers vanliga hundraprocentiga spår utan en rörelse är inte realistiskt. Gillar även hur det sjunger i rälsen när man kollar på passerande tåg. ![]() Så för min del är detta ett stort lyft, än så länge vill säga. Har bara kört dem förinstallerade banorna. OT: Testar mer ikväll efter dagens två varv på 621 t.o.r Norrtälje.