![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Vetitusan om jag har missat det tidigare men efter senaste patchen till version 7.1a så skuttar vagnarna i höjdled när de kopplas och tillbaka igen när man lossar kopplet(ibland börjar hjulen rotera också). Är det bara jag som har drabbats av detta eller någon annan som märker av detta också?
Skulle nästan ha gjort en video av detta med http://www.youtube.com/watch?v=010KyIQjkTk som bakgrundmusik. Detta är dock otroligt irriterande speciellt när man håller på med växlingsuppdrag ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Man ska inte gå emot i 30km/h, för då flyger det
![]() Ärligt har jag inte hunnit spela något själv på senaste så vet ej om det händer.
![]() |
#4 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Nu när jag väl har sett det så kan jag inte förmå mig att ignorera det heller för det ser ärligt talat förjävligt ut och förstör hela upplevelsen. Får väl be till högre makter att detta inte tar lika lång tid att fixa(om det överhuvudtaget är tänkt att fixas) som det tar att få ut den nya dokumentationen ![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag lade märke till det först på eget material och då drog man ju slutsatsen snabbt att det var något jag gjort eller som behövde fixas på vagnarna men såg sedan att jag har samma problem på tex Horseshoe Curve och med andra slumpmässigt utvalda vagnar. Nu körde jag inte något specifikt scenario utan bara editerade Free Roam läget på olika rutter med diverse vagnar.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Händer det på alla vagnstyper? Mellan lok med eller bara vagnar? Ska ta mig en titt själv.
Edit: Upplever samma sak. Testade endast på Horse Shoe dock.
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2011-10-13 klockan 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Loken skuttar inte, jag tror detta är en kvarleva patchandet med att loken först hade hjulen nerkörda i rälsen och nu efter RS.com's "fix" snarare svävar ovanför och vagnarna hamnar någonstans mitt i detta och försöker följa loket därav skuttandet. Jag har iaf mailat dem om detta men det är ju lite konstigt att det ska vara så svårt att få lok- och vagnhjul på rälnivå samtidigt i en och samma patch :P