![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hej !
vet att den här frågan varit uppe flera ggr, men trådarna är gamla, o kändes knäppt att ta upp dom igen. Så därför blir det en ny tråd, men med en "gammal" fråga. När man skrivit in sin kod + destination enligt anvisning i config (3-siffrig kod - mellanslag - destination) och sparat detta, ska det väl bara vara att "tuta-o-köra" har jag för mig.. Fick detta och fungera när jag sist spelade, men nu efter ett uppehåll så känns det som om det är någonting jag glömmer - destination verkar inte finnas när man vrider till rätt kod inne i tåget.. Hjälp snälla.. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
säker på att du sprat och commitat tåget?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hur görs det ? =)
trainz 2004 ifall det spelar ngn roll ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
oj, nu var det länge längesen jag använde TRS04. Du går in i tågets mapp (typ world/custom/dispatcher/kuidnummer) och därgenom ändrar destinationen?
Då ska det bara vara att ändra i filen och spara.. Eventuellt ska en cachefil bort någonstans ifrån.. Men nu blev jag osäker hur man ska göra :S
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Okej, för det är precis så jag gör. Eller ja, inte någon fil jag tar bort, kanske ngn annan som kommer ihåg ?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
...\TRS2004\Cache\world_cache_Dispatcher.chump. Radera den filen så uppdateras den automatiskt när du startar TRS2004.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
TACK
![]()