![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
![]()
Loft-objekten (vägar t.ex.) använder troligen också LOD (Level of detail) vilket laddar in olika detaljrika texturer beroende på avstånd (bättre desto närmare). Kan vara orsaken till att vägen blir suddig/gryning på längre avstånd och som man kan se på Totte's bild så försvinner mittmarkeringen helt på långt avstånd.
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
![]() |
![]() |