![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag har ett problem i 2012 och det är att det inte finns några löv på en del av träden.
Jag kör Windows 7 64 bits med AMD Phenom 2 X4 3,00 Ghz ock 8 gigs internminne och NVIDIA Gerforce 9800 GT 1 Gb direct 11, Jag tycker det borde räcka. Hoppas det är någon som kan detta . Senast redigerad av Kjell-Åke den 2011-10-24 klockan 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Antar du menar dessa träd som man väljer och upptäcker att de är grova å fula utan löv? Råkar även jag ut för detta och vet faktiskt inte vad som är felet. Så vi är flera! Hände mig även i trainz 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Kolla vilket datum du har, samt även vilken så kallad World Origin du har. Om du har en World origin i Sverige så måste du ha en sommarmånad som datum för att få löv. Om du t.ex. har december som månad så kommer träden att vara kala eftersom de är det i december i Sverige. Om du däremot sätter World origin till en position i Australien så får du löv i december men inte i juli eftersom deras klimat är tvärt emot vårt.... Så slutsatsen - kolla vad du har för datum i Trainz och ändra till sommar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tusen tack för svaret, det fungerade alldeles utmärkt.
|
![]() |
![]() |