![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Armstrong Powerhouse har utvecklat två riktigt användbara grejer som vore grymt i TS12.
1. Nya ljuseffekter beroende tid på dygnet. Jag har alltid tyckt att natten är alldeles för ljus i TS12, här verkar finnas en lösning ![]() http://armstrongpowerhouse.com/produ...products_id=81 2. TS12-lightpack där alla huvudrutter är uppdaterade med TS12-ljus. http://armstrongpowerhouse.com/produ...products_id=95 Jag ska nog investera i båda dessa paket. O jag misstänker att ljuspaketet kommer bli nödvändigt för att köra Bergslagsbanan, tyvärr. Dock kostar det ju bara en 50-lapp!
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
För ljus ? Det märker man inte på dina bilder ![]() Bara nu inte den här ljus-addonen drar ner framesen.!! Jag har märkt att dom nya strålkastarna drar ner framesen en del, kan handla om rätt många frames. Därför så kör jag ofta utan ljus på loken, när jag kör på dagtid
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Åter till ämnet: Jag tror inte lamppaketet ska dra ned så särskilt på fps eftersom det bara är lampor som inte kastar skuggor. För övrigt kan jag verkligen rekommendera "väder"-paketet. Bilder kommer upp lite senare i screenshotstråden ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
"väder"-paketet
Vad är det för något? PS Jag brukar stänga av mitt antrivirusprogram när jag kör RW3, det gör gott för framesen, tror jag, sen om datorn blir mer oskyddad vet jag inte ![]()
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
http://armstrongpowerhouse.com/produ...products_id=81
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
Jag köpte dom två add-onen för 86.50, men hur tusan får jag hem filerna ?
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Gå in på http://armstrongpowerhouse.com/.
Tryck på "my account" uppe i höger hörn. Logga in med din mail och ditt lösenord som du angav när du köpte grejerna. Högst upp står det "previous orders" där borde ditt namn stå samt ett datum, tryck på den länken. Där ser du "Download links" tryck på dessa så får du hem dina grejer!
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
tyckte mig läsa på deras facebook att allt ska uppdateras till 2012. känns rätt dumt då att köpa uppdateringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjo, dock är ljuseffektspaketet något som inte kommer att uppdateras så det är extra värt att köpa!
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]() ![]() Här är en bild kl 22.00 Är det inte skumt att himmelen är så ljusblå !! Är det detta som denna "fina" add-one åstadkommer ?
![]() |
#11 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Testa att byt årstid till höst, med samma tid och se vad du får för resultat ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Minns när jag växte upp, då var det aldrig så mörkt på sommaren ens när klockan var 02.00. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjo det är klart, men i mitten av landet så kan det mycket väl se ut sådär vid 22!
![]() |
#14 |
Veteran
|
![]()
Sämsta skräp jag lagt pengar på
![]() Varning utfärdas! Värsta är att det inte går att avinstallera, måste vänta på att RW3 uppdateras på Steam.... Stor varning utfärdas för att handla från Richard Armstrong , en skum bluffgubbe
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2011-10-28 klockan 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vad är felet med detta Add-on?
![]()