![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#706 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Denna typ av lok drog de absolut snabbaste fjärrtågen på WCML (West Coast Main Line) mellan London och Glasgow. STH var 100 mph (160 km/h).
![]()
![]() |
#707 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Höstrusk med försening av utdraget från spår 71. Pga av strejkande lok får två T43 agera hjältar så att lasterna befinner sig i Malmö och Trelleborg till nästa dags morgon.
![]() |
#708 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Vackert. Riktigt ordentligt höstväder
![]()
![]() |
#709 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Åh så läckert!
![]()
![]() |
#710 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Stilige bilder Mawkish
![]() ![]()
![]() |
#711 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tjusigt! Är loket T43 klart eller finns det att hämta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ett kvällståg inväntar avgång på Veralund en regning kväll.
![]() All green! ![]()
![]() |
#713 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Riktigt snyggt Mawkish, Ser att du har regndroppar på fönstren kanske du kan göre det till Rc Loken?
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |||
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Det vackra i bilderna står Marcus och Ekan för tyvärr är bangården en härva av laggande spår och ofärdigt material för tillfället men tack ändå!
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#715 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#716 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Trains Vs Zombies.
Oj då, jag får nog träna lite på att köra ![]() 2011-11-01_00001.jpg Jag flyger!!! 2011-11-01_00004.jpg Nu börjar det bli högt. 2011-11-01_00005.jpg AAAAAAAAAAA jag är höjdrädd ![]() 2011-11-01_00007.jpg Tomten kommer!!! 2011-11-01_00015.jpg Trodde nästan jag skulle åka in i fabrikerna ![]() 2011-11-01_00017.jpg Tomten försöker landa på ett tak men det är inte så lätt ![]() 2011-11-01_00020.jpg Äntligen snart nere på fast mark. 2011-11-01_00012.jpg
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
En himla massa O. 4st av varje sort. Snart på BB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va läckert! Ska bli kul att använda dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Köpte Class 150/2 via Steam igår, och jag är supernöjd med tåget.
Här kommer lite bilder: Anlände till Reading 1 min tidig från Paddington. Var en brobrand vid Earling Broadway: ![]() En regning dag vid uppställingspåret i Oxford: ![]() Nu finns även cablight också: ![]() En annan ny grej också är att du måste aktivera upp tåget med nyckeln, genom att stoppa in den och vrida om den. Tyckte att det var en liten rolig detalj i tåget. Finns 2 st vindrutetorkarhastigheter också, snabb och långsam. Det kommer 3 scenarion med, man kör alla de längst Oxford-Paddington route. Sen finns det "Free-roam" som utspelar sig längst Newcastle-York. För de som har tvekat att köpa 150/2 så köp den bara! Ni kommer gilla det, jag lovar. ![]() Hoppas bilderna uppskattades och lägg gärna en kommentar om vad ni tyckte om de.
![]() |
#720 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vad är funktionerna? Finns passenger-view?
![]()