![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
Hej alla,
Finns det en fungerande länk till SJ Lokaltrafikvagn? Den publiceras på första sidan (mediafire) fungerar inte längre. Ursäkta min dåliga Svenska. Peace, Robertd81 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den länken är borttagen eftersom jag behövde mina 200 MB till annat. Dessutom kommer jag inte åt Media Fire just nu, eftersom dom anser att jag skall byta web-läsare, vilket jag inte tänker göra, jag är nöjd med IE 8.xx till min gamla 32-bitars dator.
Vad jag kan göra är att mejla den till de som önskar, om dessa skickar ett PM till mig med sin mejladress ! To robertd81: Din svenska är kristallklar och bättre än många svenskars !!!
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vi är medvatna om detta och jobbar på det!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
The cdp you linked to is missing kuid:67375:100004, which is listed in the config file as a texture asset. Where can I get this please?
Peace Robertd81 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
It's here.
![]() |
#8 | |