![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Snyggt!
Men jag har lite undringar över containerkranen där, är spåret elektrifierat med kontaktledning hela vägen igenom området? Går det att ta bort kontaktledningen bara över spåret just där? För, jag skulle då inte vilja lasta containrar med kontaktledning över spåret ![]()
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Lidköping, Sweden
Inlägg: 908
|
![]() Citat:
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
![]()
Lastningsspåret är väl oelektrifierat...
![]()
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Lastningsspåren är, som bönan skrev, inte elektrifierade. Ibland tar kontaktledningen slut strax innan kranen, så att ett ellok kan putta in vagnarna på spåret eller så kör man helt enkelt med diesellok
![]()
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
![]() |
![]() |