![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej
Jag ser att Mawkish har släppt T43an som Marcus gjort för Railworks. Men inte är den väl släppt för Trainz ännu? Så har Railworksarna alltså liksom "kört om på insidan"?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Haha nej, men Mawkish har haft tillgång till Meshen och har arbetat med loket på egen hand och gjort färdigt det för release.
Sanningen är den att loket är i stort sett redo för release även för trainz, men jag har en hög med annat arbete som prioriteras mycket högre än trainz för tillfället. Jag har bara ett halvår kvar till studenten, och fram tills dess har jag väldigt mycket arbete att göra, och väldigt lite tid att göra det på. Men jag ska se till helgen om jag inte kan ladda upp en del projekt som dom är nu, men då får folk ha respekt för diverse brister som eventuellt kan finnas i modellerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Jag bara var fundersam hur Railworksarna kunde köra förbi. ![]() |
|
![]() |
![]() |