|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
Ort: Sweden.
Inlägg: 362
|
Då var det dags för uppdatering: Idag kom Mazz fina SJ litt Om i 11 varianter online tillsammans med Robbas SJ litt Mas 1908 konverterade av Mazz online under Railworks / Godsvagnar.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
Trevligt.
Hur går det med resten av det norska rullande materialet för MSTS?
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Det ska komma det med... Har ett bauta jobb med att gå igenom filerna för att se så allt fungerar m.m. Men ska försöka lösa allt framöver.
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
Citat:
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
Ort: Sweden.
Inlägg: 362
|
Idag har vi fått upp allt materiall från Trainsim.no
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
HÄRLIGT!
![]()
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2001
Ort: Sweden.
Inlägg: 362
|
Idag fick vi det trevliga nöjet att presentera Tottes fina rutt Trollhättan2. Finns online under MSTS, Rutter.
|
|
|
|