|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-11-23, 11:18 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Skapa en ny katerogi Open Rails (ORTS)
Hej!
Varför inte skapa en ny katerogi Open Rails (ORTS) här? Oldtimersklubben har de skapat en. Några komentarer? |
|
2011-11-23, 11:59 | #2 |
Medlem
|
Skulle inte en underkategori under MSTS passa bättre?
|
2011-11-23, 14:30 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Som vanligt tycker jag saker... svårt att stoppa ibland...
Den här gången tycker jag å ena sidan så håller jag med om att OR borde ha ett egen kategori, men som det är just nu med beroende av MSTS så kanske en underkategori till MSTS är logiskt. Å andra sidan, så är ju avsikten med projektet att bli en helt självständig simulator och kollar man på deras hemsida så indikerar dom fortfarande 2011... Så, mitt förslag är att vänta lite tills OR har visat att dom är helt självständiga. Jag gissar att det är först då som det blir mer aktivitet runt OR, som det är nu klarar vi oss ganska bra, det är ju inte fantastiskt mycket inlägg om OR. Vid den "självständighetsreleasen" kanske det är mer tydligt vilka underkategorier som behövs. Men det är ju bara vad jag tycker det... |
2011-11-23, 14:53 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Det är okej att avvakta och få se om ny uppdatering dyker upp.
|