Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-11-30, 21:47   #1
claesneb
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Red face Rc i Railworks3

Ja, da har jeg kjøpt og lastet ned RC communityware i fem deler. Jeg sitter med 5 stk rpk-filer med samme navn, men av forskjellig størrelse. Hvad nu??
Jeg la inn en av rpk-filene med package manager, den kommer opp der, men jeg finner den ikke ved forsøk på å lage scenario. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvordan man gjør det, men jeg kan jo ta feil. Jeg filtrerer til "sweden", "rail vehickles", og der er det tomt.
En "readme" med nedlastingen hadde kanskje vært bra? Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre?

Med vennlig hilsen
Gammal 2011-11-30, 22:02   #2
Øystein
Medlem

Reg.datum: Jul 2011
Standard

Du må legge inn alle rpk filene, blir du informert om at filene allerede eksisterer trykker du bare på ok. Så må du aktivere lokene i scenarioet du vil bruke dem i, se mer her: RC lok guide

Gammal 2011-11-30, 23:35   #3
claesneb
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Wink Ok

Ja, takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. En liten Readme hadde vært ok så man slipper å tvile og lure. Det er forresten en fantastisk bug i editor. Når man setter sammen tåg, er det mulig å la vogner overlappe hverandre tydeligvis. Ved start av simmen, får man da en kollisjon som sender en haug med vogner flere hundre meter tilværs. SPACTACULAR!!

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:09.