![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, da har jeg kjøpt og lastet ned RC communityware i fem deler. Jeg sitter med 5 stk rpk-filer med samme navn, men av forskjellig størrelse. Hvad nu??
Jeg la inn en av rpk-filene med package manager, den kommer opp der, men jeg finner den ikke ved forsøk på å lage scenario. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvordan man gjør det, men jeg kan jo ta feil. Jeg filtrerer til "sweden", "rail vehickles", og der er det tomt. En "readme" med nedlastingen hadde kanskje vært bra? Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre? Med vennlig hilsen
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Du må legge inn alle rpk filene, blir du informert om at filene allerede eksisterer trykker du bare på ok. Så må du aktivere lokene i scenarioet du vil bruke dem i, se mer her: RC lok guide
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. En liten Readme hadde vært ok så man slipper å tvile og lure. Det er forresten en fantastisk bug i editor. Når man setter sammen tåg, er det mulig å la vogner overlappe hverandre tydeligvis. Ved start av simmen, får man da en kollisjon som sender en haug med vogner flere hundre meter tilværs. SPACTACULAR!!