![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Ja, kanske någon kan förklara.
Skriver in destinationskoder och allt men det kommer ju bara upp felkod. Någon som kan lösa mitt problem? Tack! (Alltså Svoyagers C20)
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Felkod?
såsom felmeddelande från trainz? Har du laddat ner allt? (du ser inga varningar i CM) Har du försökt modifiera något själv? Vilken version av trainz har du? Vad står det i felmeddelandet? (finns en läs mer knapp)
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() ![]() Det är sådär displayen skall se ut, men jag får ju bara felkod hela tiden...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Men, vad får du för felmeddelande??
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ah, kan passa på att säga att jag har problem med banan också. Stopp i Hornstull då stationen inte finns..
Håller på att ladda ner missing dependencies just nu. Men många finns inte på DLS eller någonstans, visar bild nedan. Då jag är rätt så ny när det gäller trainz så vet jag inte vad jag skall göra. ![]()