![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Här kommer en bild på mitt ångloksprojekt. Det är osäkert om loket någonsin blir så bra att det är värt att lägga upp på download. Men - jag har trevligt när jag skapar en liten detalj i taget. Det tar tid och är svårt men ack så roligt när någon liten del blir bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Lenfas
Jag tycker det ser mkt lovande ut jag. Lycka till! ![]() Man lär sig efterhand och vissa gejer får man göra om när man kommit på hur man egentligen skulle ha gjort, man det är ju inget att oroa sig över. PS jag hoppas fortfarande på att få provköra din din betvagn... MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Någon liten del? Jag tycker ALLT ser jättebra ut!!
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Lovande början! Fortsätt och ge inte upp om det tar emot! Vi är några med bra ångloksrutin så det bara att fråga när det trilskas (för det gör det - då och då).
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det tar sig, sa mordbrännaren.
![]() Tufft av dig, att ge dig på ett ånglok i ett så tidigt skede. Håller tummerna och hoppas, att allt flyter på.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Hej!
Du har kommit långt. Ge inte upp. Ditt lok ser bra ut. Ser fram emot din fortsättning. Lycka till! TRJ = Trelleborg Rydsgårds Järnväg |
![]() |
![]() |