|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-12-24, 22:05 | #1 | 
| Tidigare v10 Reg.datum: Nov 2005 Ort: Halmstad 
				 |   

Massa bra-o-ha grejer in för att jag antagligen ska flytta till hösten. 12 gig ram av vengance typ. Skyrim kokbok. Påslakansätt. handdukar. Och lite pengar. | 
|   |   | 
|  2011-12-24, 22:28 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2011 Ort: Eskilstuna Sweden 
				 |   

Jag fick filmerna holmenkollenbanen, en iphone, boken biljetten tack och lite andra prylar.   
				__________________ Mvh TGOJ gubben! | 
|   |   | 
|  2011-12-24, 23:00 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2010 
				 |   

jag fick: Aladdin chokladpraliner pengar (ska få det imorgon och vi får se hur mycket jag får) 
				__________________ Mvh, fargus Gillar Taurus loket  Ett stor Michael Jackson fan | 
|   |   | 
|  2011-12-24, 23:50 | #4 | 
| Hyttåksfettischist |   
 //Simon, som precis har spöat sin familj i TP-spelet som Mamma och Pappa fick av min ena syster.   
				__________________ Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com   Senast redigerad av simonbertilsson den 2011-12-24 klockan 23:52. | 
|   |   | 
|  2011-12-25, 00:18 | #5 | 
| Guest 
				 |   

Microvågsugn (önskat mig) Sängöverkast Stort blockljus med tillhörande fint fat Lite smågrejor till min modelltågshobby. En summa pengar | 
|   | 
|  2011-12-25, 00:40 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: May 2004 Ort: Tokarp, Jönköping, Sweden. 
				 |  Hustru min är fantastisk.. 

fick en trendig pälsmössa.. och som musikintresserad.. fick jag även senaste nummret av den engelska musiktidningen "MOJO".. de har Rolling Stones-tema i detta nummer.. plus att barna gett mig diverse matnyttigt...

__________________ MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2011-12-25 klockan 01:08. | 
|   |   | 
|  2011-12-25, 00:41 | #7 | 
| Tidigare Krille400 Reg.datum: Oct 2004 
				 |   

-Simpsons, säsongerna 14 och 20. -Kurt Olssons television och sommartelevision. -Eldrivet multiverktyg. -Presentkort på 1000 riksdaler till Haninge centrum. -Bok, Med Nynäsbanan till Gotland. -Ljudbok, Harry Potter och halvblodsprinsen. -Ratt för att kunna spela rallyspel på datorn. -Den angenäma känslan när föräldrarna öppnar sina julklappar från mig och säger "Men du skulle inte ha...".   | 
|   |   | 
|  2011-12-25, 02:46 | #8 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2009 Ort: Västerås 
				 |   

Järnvägsminnen 21 (vet ej om det var för att omslagsbilden var från Södertälje eller ej), och en till bok. En DVD-film En stor ask chokladpralienr (600g, suuuperstor förpacking, ej uppäten, mår illa). Å såklart, massa julmat och få umgås med min systers småbarn  Hade inte önskat mig så mycket direkt, klarar mig med det jag har. 
				__________________ //Joakim Wahlberg | 
|   |   |