|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-12-25, 02:46 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2009 Ort: Västerås 
				 |   

Järnvägsminnen 21 (vet ej om det var för att omslagsbilden var från Södertälje eller ej), och en till bok. En DVD-film En stor ask chokladpralienr (600g, suuuperstor förpacking, ej uppäten, mår illa). Å såklart, massa julmat och få umgås med min systers småbarn  Hade inte önskat mig så mycket direkt, klarar mig med det jag har. 
				__________________ //Joakim Wahlberg | 
|   |   | 
|  2011-12-26, 02:05 | #3 | 
| Tidigare ssg |   

Fick inget alls. Kört så inom familjen de senaste åren    Fick däremot en hel del räkningar från Preem, SEB, Trygg-Hansa m.fl räknas det?  Men har ändå unnat mig några egeninköpta klappar. En Certina kronograf, Sony Alfa Nex-5, En snygg Dieseltröja mm. Märken is the shit. Ska vi prata om alla "klappar" jag unnat mig under året så får det inte plats här... 
				__________________ http://puggen.deviantart.com/ | 
|   |   | 
|  2011-12-26, 03:23 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2003 
				 |   

Jag fick skeppslanternor, en babord o en styrbord som hänger respektive sida av farstun för att lysa upp natten lite.   Sen var det lite godis och div sjortor. 
				__________________  Choo choo fox | 
|   |   | 
|  2011-12-26, 03:33 | #5 | 
| Medlem |   

Mkt tröjer Pengar Go pro kamera SKid hjälm och lite smått å gott!   | 
|   |   | 
|  2011-12-26, 10:56 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: Dec 2009 Ort: Malmö 
				 |   

Inget. Nisse | 
|   |   | 
|  2011-12-26, 11:05 | #7 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   

Några har vi fått, men däremot god julmat i Hässleholm.
		 | 
|   |   |