|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-11-19, 14:00 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Svensk PV56 Taxi med stolpe till.
Polisbilen har avrustats och blivit en 40-talstaxi.
Glöm inte coronorna om du inte laddat ned Polisbilen!
2011-11-21, 14:44 | #2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Så tar vi Taxibilarna också.
Samma sak här, som med polisbilarna. Lennarts variant inbakad i cdp-filen med nytt namn i slutet 2 left. 1 = Utan blinkers. 2 = Vänster blinkers. 3 = Höger blinkers.
2011-12-17, 08:20 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Ny bättre?
2011-12-26, 19:09 | #4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Nu ännu bättre
Nu har Lennart lekt plåtslagare, med PV56:an. Så nu har den blivit några snäpp bättre, än den föregående. Dom som har laddat ner och installerat, mina föregående varianter och har dom utsatta på sina byggen. Gör klokast i, att byta ut den gamla varianten och sätta dit Lennarts nya här nedan. För jag kommer själv att radera mina varianter och i framtiden då, så kommer dessa kuidnr. ligga fria hos mig och vid en framtida kloning, så är det risk att ni finner något annat objekt under detta kuidnr.
O.B.S. Glöm inte att köra ? på Volvon och missa Lennarts olika val på henne. Ligger en extra svart texture i texturegruppen, så att man kan välja Lennarts texture och min lite enklare svarta.
|
|