![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Fick ni problem när ni uppdaterade tsecion? | |||
Nej, MSTS fungerar som vanlig efter uppdateringen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 71.43% |
Ja, MSTS kraschar efter uppdateringen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 28.57% |
Antal röster: 7. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! En del av er verkar ha fått problem när ni har uppdaterat från Tsection build 38 till nyare version. Nyaste versionen idag är 44. Men hur många av er fick egentligen problem när ni installerade Tsection.dat 44?
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2012-01-05 klockan 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Efter att ha kompletterat vissa shape filer manuellt som du vet, så har jag inga som helst problem, MSTS fungerar utmärkt för mig på en 4 dagar gammal dator med Win7 64bit.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Shapefiler, hur menar du? Min MSTS kraschar före menyn med Tsection40, 42 och 44. Obegripligt!!! Har återgått till 38 och funkar utmärkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
vadokunvot menar nog att han saknade shapefiler och fick felmeddelande. Jag la upp några filer på forumet som han saknade.
![]()