![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
![]()
Tack tack,
Bönan: Jag är tveksam till export för MSTS, jag har ingen kunskap om det själv - det krävs tillräckligt med slit för RW just nu (måste än en gång säga att utan Mawkish och även Mazz skulle det ta ännu längre tid) Med två vagnar, 2 boggis och det flesta detaljer klara ligger jag på 25k polys. Mycket går såklart att LODa bort annars är risken att det blir väldigt tungt. T.ex. jämförelse med Mawkish's Zss och Marcus Td så kan de vara lite tyngre på polygon-sidan eftersom det inte kommer vara så många i samma scen. Med ett pendeltåg på minst samma polyantal så kan det finnas betydligt fler i samma scen på en station eller bangård. Så det är några parametrar att brottas med för att bestämma detaljnivån. Klarar Msts det?
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
![]() |
![]() |