![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vilken är er favoritfilm(er)? Själv måste jag nog säga Apollo 13, den är RIKTIGT bra!
![]() Men vilken är eran?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Jag är filmoman, så att peka ut en särskilt favorit går inte. Men Den gröna Milen, Nyckeln till frihet, Law abiding citizen, Titanic, Prayers for Bobby, Shutter Island, m.f. är riktiga favoriter.
![]()
Jag är tacksam för både konstruktiv (inkl. fototeknisk) och positiv kritik. Besök gärna min Hemsida för fler bilder. ![]() Senast redigerad av X10rules den 2012-01-19 klockan 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Tycker Die Hard-serien är riktigt bra! Tyvärr har jag svårt att välja favoritfilm, då jag tycket det mesta är bra.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Klassiker som Nyckeln till frihet, Pulp Fiction, Fight Club m.fl. går alltid hem. Gillar även Boondock Saints, dock bara ettan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har tre stycken och kan inte välja nån av dom, tycker dom är lika jäkla bra...
The Warriors Vi barn från Bahnhof Zoo Pusher Rekommenderar verkligen dessa filmer!
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det är svårt att välja en, men Pulp Fiction, Shutter Island och Tillsammans är några av de jag kan komma på nu. Måste säga Avatar också, inte för storyn men för hur otroligt snygg och välgjord den är.
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Pang i bygget!
Den kan jag varmt rekommendera. Synd bara att den känns lite gammal, ljud- och filmkvalitén är inte den bästa, men den är väldigt rolig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
som går snabbt.. och är förutsägbart.. så jag rekommenderar en film av mästerresigören.. Jaques Tati... "Semestersabotören"... i svartvitt från 1953.. har sett den ett otal gånger på bio och äger ett ex av denna på DVD..ett litet "järnvägsklipp" hittar ni här:
http://www.youtube.com/watch?v=0n0g8S3aA0o
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag kan inte välja vilken jag gillar absolut mest så här kommer några...
Svenska: Smala Sussie Män som hatar kvinnor Utländska: Nyckeln till frihet Inception Kan dock säga att Smala Sussie är den absolut bästa svenska filmen jag har sett. Även om den är ganska lågbudget så är den riktigt snyggt gjord (framförallt filmad) och den har oslagbara karaktärer. Se den om ni inte sett den!