![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt! Får nästan lust att starta t-banerutten när dessa t-banevagnar släpps. Vore trevligt om du ville fixa C13 (grön) och C14 (blå) också. Är inga större skillnader mellan dem du har nu.
![]() https://www.sparvagssallskapet.se/va...typ.php?id=292 https://www.sparvagssallskapet.se/va...typ.php?id=290 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Stukat till gamla Xoa7-hytten så den "möjligen" liknar en T-banehytt??? Lite grönt, nya framrutor, hyfsad animerad vindrutetorkare och sist men inte minst "HyttJytte" som man inte skall försöka röra! Det nya ljudet som jag gjorde till moderna elmotorvagnar passar bra, tycker jag. Ljusväxling och annat fungerar OK men lite småjusteringar återstår.
Tbanespåret är tyskt och heter "UGleisStromHell" och är inbyggt i TS2010, släpskorna är anpassade i höjd till detta spår. Sista "bildreportaget" för idag. ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Förarhytt tunnelvagn litt. C2.
(ber om ursäkt för stor bild) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
En minimap är en 2x2 pixels enfärgad textur som man texurerar hela mesher med och ordnar skuggningar och reflexer med gängse metoder. Tyvärr blir våra utmärkta ommålare lidande men just nu orkar jag inte göra fulltäckande texturer!