![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Hej!
Jag har Trainz 2009, uppdaterad så långt det går(tror jag). Jag har laddat ner Svenska Banbyggarnas bruna passvagnar. Problemet är att jag hittar dem i listan i Surveyor, men får inte ut dem på banan. När jag klickar på någon av vagnarna dyker de inte upp i rutan, som är omgiven av diverse verktygsknappar. Saknar jag något i programmet - nedladdningarna är ju för äldre versioner av Trainz? Help please! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har du läst Starthjälp för nya medlemmar - femte posten under Trainz/Allmänt. I den finns nog lösningen. I annat fall återkom.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter som den gamla klassikern.
Gissar på, att du inte har enable compatibility mode ikryssat. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....98&postcount=3
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mycket riktigt hade jag inte rutan ikryssad, men efter omstart av programmet fungerar det i alla fall inte. Jag har ju en del T43 o T44 och Rc som går bra men dessa vagnar ville inte visa sig på banan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
du kan sakna kuids... gå in i content manager och kolla om du saknar några kuid (delar) till vagnarna tex boggey eller så...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Kan du beskriva hur jag ser det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
ser du vid ettan att det lyser en pusselbit med frågetecken i saknas någon del.... och då höger klickar du på den och trycker på depenceries och då kommer rutan till höger upp och där ser du dem med fråge tecken som saknas som på bilden vid tvåan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Så där, nu fungerar det. Tack för hjälpen. Det fungerade efter jag kört database repair, vilket jag borde kommit på själv. Jag har inte kört Trainz på ett tag och får nog skylla på lite ringrost. Tack för snabba svar!
|
![]() |
![]() |