|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-04-02, 07:46 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Mystiskt !
Hej
Jag har avinstallerat RW, för att bli av med dom här fönstrena som jämt kommer upp när jag startar spelet via Steam. Varför vill Steam påstå att det är första gången jag spelar ? Jag trodde jag skulle bli av med skiten, men det blev jag inte, efter ny install. Passar även på att fråga vad dom två kryptiska sakerna i options är för något,jag har dom ibockade nu, men ser ingen skillnad, tror jag
2012-04-02, 11:29 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Hej, när jag startar så säger den också att den gör nått med förstagångs installation men på min dator går det på 0.0000001 sekund så jag hinner aldrig läsa mer. Har dock inte ängat det nån tanke och struntar helt enkelt i det. Men det vore ju intressant att veta.
2012-04-02, 11:31 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
Adaptive blom gissar jag förresten att det kan ha å göra med att vissa växter förändras med årstiderna.
Den andra har kanske nått med djupet i landskapet att göra. Bara gissar
2012-04-02, 13:12 | #4 |
Medlem
|
Jag har också haft det där problemet. Att den trots att jag har spelat RW tidigare, ville Steam fortsätta göra en "förstagångsinstallation".
Men det problemet försvann efter några starter av spelet, och nu startar spelet direkt. |